خط مشی شرکت

ابولحسن زمانی

مدیرعامل شرکت سولار پمپ

اینجانب با اعتقاد کامل به خط مشی شرکت و بازنگری سالیانه آن، اجرای مفاد آنرا وابسته به مشارکت کلیه کارکنان دانسته، بنابراین با اعتقاد به مدیریت مشارکتی، ضمن آرزوی توفیق برای همکاران انتظار دارم، در اجرا و بهبود مستمر سیستم کیفیت تلاش لازم را بعمل آورند.

شرکت سولار پمپ تبریز(سهامی خاص) تولید کننده الکترو پمپ های شناور به منظور دستیابی به نظامی قانونمند و ایجاد سیستم مدیریت کیفیت استاندارد 9001:2015 ISO را انتخاب نموده و الزامات آن را به منظور بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت رعایت مینماید. لذا با اتکال به خداوند متعال و یا همکاری پرسنل خود. رئوس برنامه های ذیل را تعریف کرده و دنبال می نماید:

۱- جلب رضایت مشتریان: مشتریان کانون توجه و ضامن بقاء و پیشرفت ما میباشند از این رو ایفای تعهدات ما از طریق حفظ و ارتقاء کیفیت محصول شناسائی و درک صحیح نیازها و انتظارات مشتری میسر می شود.

2- اعتقاد به بهبود مستمر: بهبود مستمر در فرآیندها سیستمها و محصولات در سر لوحه کارها قرار دارد. همچنین جهت بهبود در روشهای کنترل ،کیفیت خود کنترلی توسط اپراتورها نیز در اولویت قرار می گیرد.

3-توجه به کارکنان و انضباط کاری: کارکنان دلسوز و منضبط و کاردان با ارزشترین سرمایه شرکت بوده و ارتقاء توانمندیهای آنان از طریق آموزش مداوم در او لویت می باشد و تحقق اهداف کیفی در سایه آن محقق میگردد. انضباط کاری در سر لوحه تمام فعالیتها قرار دارد

4- تاکید بر تحقیق توسعه و نوآوری: جهت دستیابی به بازارهای جدید تولید با کیفیت و اقتصادی، افزایش راندمان تولید و بکارگیری دانش نوین با هدف بهبود مستمر کیفیت به امر تحقیق و توسعه توجه ویژه خواهد شد.

۵– اعتقاد به فرهنگ پیشگیری از خطا: جهت کاهش ریسک فرایندها و استفاده از فرصت های موجود برای کاهش هزینه ها و افزایش رقابت پذیری همواره توجه ویژه ای توسط مدیریت برای فرهنگ سازی این مورد بعمل می آید.